The countdowns

    Daisypath Anniversary tickers
    Lilypie Fourth Birthday tickers
    Lilypie Second Birthday tickers

    Sunday, May 31, 2009

    Flashback

    "Lunch oh lunch mengapa engkau sedap...mcm mane aku xsedap, fadziella yg masak aku...fadziella yg masak aku..hik3."

    Menarik x lagu aku nyanyi tu...itulah kenyataanyer..hari ini adalah hari pertama aku bergelar rumet fad yg sah setelah masuk thun ke 7 kami kt utp.hahahaha...7 thun rupnye kami dh kt utp ni...xsangka lak bertahan..heheehe...perasaan cintakan utp pon dh menebal dh dlm diri aku nih. Mane tak nya...kita dh menyaksikan jatuh bgunyer utp kan..mestila syg..hik3
    Yela...dari xde lg bgunan UFO yg cantik tu..skrg dh menjdi kebanggaan utp. Dulu xde lg pondok pak guard yg cung tu..skrg dh menjadi tugu kepayahn utk nk masuk utp.huhu..Dulu blaja dlm lab kt bwh irc lame kt bgunan usm tu skrg dh bermastautin kt lab yg serba canggih dan design bangunan yg impressive..tetiba lak rs terkenang kt memori2 lame...(maaf...ade sedikit unsur2 jiwang disitu ye).
    Balik ke topic asal yg aku dh jauh melencong tu, hari ni...cam biasala...dgn wujudnye oven fad yg mantap tu, tgk2 la hasilnya..Jgn xcaye..chef kita ni wt sendiri je rempah ratus chicken honey black paper ni tau...sedaaappp...
    Hik3...terliur x? Ni la lunch kami hari ni, nasik berlauk kan chicken honey blackpaper + sardin..cuba tgk sos blackpaper tu..tu pon rempah ratusnya fad wt sendiri..waaahhh...menarik giler.


    Hehehe...kwn kite sorg ni mmg ler sgt2 pandai masak..teringat pulak peristiwa itisjan03 bbq dinner..dulu pon, rempah2 ayam tu fad la yg sediakan...xlupa jugak feveret food kami satu batch. Korang igt lg x..KERANGG~!!!! Best giler!!! teringin lak nk mkn kerang tu.

    Disini igin ku kongsikan gmbr2 BBQ dinner tu...windduuuu....

    2 comments:

    I.N.T.A.N said...

    nik dh pindah umah...bertemu dan berpisah adat manusia biasa..hilang di mata tp di hati, jgn lupa...sob3x.jgn lupakan daku dlm doa mu....

    Nikiey said...

    hik3...mane boleh lupa intan. InsyaAllah kalu jadi nnti kite jd osmet lg..(kalo xpaham tnya kak ina ek). hehe