The countdowns

    Daisypath Anniversary tickers
    Lilypie Fourth Birthday tickers
    Lilypie Second Birthday tickers

    Wednesday, August 12, 2009

    Berhibernasi...

    Dah 2 minggu aku xder kt utp...bercuti... Xsempat nk conteng ape2 kt blog ni.Lgpon mmg sgt lame driku xmeng-update. Last 2 weeks sgt2 la bz, lps sembuh dr demam tu, mmg terus jumpa supervisor n dpt keje yg bertimbun2 mcm bukit2 kt perak ni..Bila rs nk semangt wt keje cket, aku dh dgr ura2 yg uitm seri iskandar dh cuti seminggu sbb H1N1, so..(pd pendptku xlama lg mesti la utp lak cuti).
    Jadi, aku mula la mengambil langkah awal dengan pulang bercuti lbih awl dri org lain (utp xconfirm lg nk bercuti cuti aku dh blah..nga nga ngaaa~~~~), beberapa hari kt umah bru la aku dpt email yg utp juga bercuti seminggu. waahh...gud2.

    Kt umah tenet weng, pakai streamyx tp cable kene curik pulaaakk...TM lak ckp nk dtg repair, smpai skrg xrepair2..kemut tol..so...smua org kt kwsan aku tu yg pakai streamyx xdpt tenet da..sedey..tu la sbbnyer diriku sgt kejauhan dgn dunia luar...(broadband? nnti ku fikirkan..)

    Skrg ni dh pon kol 8 pg..bleh la bersiap2 nk gi jmpa sv tersayang..dh lame xjmpa...hik3..dan..disbbkan ms yg xmengizinkan, xsmpt lak nk bercerita aktiviti ms bercuti di umah. nnti2 la ek..hehe..

    sekian.

    No comments: