The countdowns

    Daisypath Anniversary tickers
    Lilypie Fourth Birthday tickers
    Lilypie Second Birthday tickers

    Sunday, June 21, 2009

    Wish me luck in this tired june~!

    Isnin datang lg...ini bermakna keje ku mula menimbun. Esok juga aku nk gi jmpa ngan sv ku yg dihormati..hehe.Aku tau dia bz sbb bru blik dri langkawi (menurut email yg dihtrnya mlm td..ade meeting kt langkwi). Tp..terpaksala jugak aku kene jmpa, nk check slide presentation conference ku kt legend hotel anjuran UUM rabu n khmis ni. Huhu...dan jugak nk siapkan script untuk jadi mc time slot presentation tu..(ntah camne la tetiba lak aku terpilih jd mc) adeih...
    Esok jgk nk setlekan registration form untuk APAN Meeting kt Timesquare 20-23 July ni lak.. fuhh...pening aku dibuatnyer.. smua due weekend ni. Mane nk sempat setlekan kan..Terpaksala setle esok smua. Selasa pgi2 lagi dh nk gerak gi kl..huhu
    Ini merupakan conference ke-4 yg bakal aku join sepanjang amik master ni. Penat tu mmgla..dan yg paling memenatkan, ni merupakan conference ke-2 yg aku gi sorg2..adeih..xsuka! Life must go on..terpaksala kan..

    Habis je conference tu, aku nk terus balik umah.hehe...tp sedey gak, sb xley cuti lame sgt sbb byk keje lgi menanti kt utp ni. Tambah2 lagi ade workshop 4 hari di bulan july ni..sgt2 la menambhkan keje ku di awal2 july. Fuuhh..baru je settle symposium ms 9 jun, pastu terus gi trainin 17-18 june, skrg nk conference lak 24-25june..dah la wedding kwn2 smua xleh gi..waaa...nk balik~!!

    Tak sabar2 lak rasanye nk habiskan master ni ngan cpt..so bleh la aku cpt2 meneruskan perjuangan ku ngan phd lak..uwaaaaa...bila nk hbs blajar ni!!!!
    Kawan2...wish me luck~!!!

    3 comments:

    FatihahAzmi said...

    gud luck kak nik..
    mari kite berdoa sama2..keke~

    kak nik abes bile neh?

    Nikiey said...

    time kasih ah~ semoga kte berjaya.hehe..insyaAllah ujung thun ni abes..ah bila?

    Anonymous said...

    *NUMPANG PROMO, ya...
    Sudah pertengahan tahun 2011 tapi blum juga punya pasangan..... tidak usah sedih...... Kami akan membantu untuk menghilangkan SEDIH kamu..... Caranya, GAMPANG! Mari bergabung aja di club jodoh kita… siapa tau Anda menemukannya dsini. Segera ketik REG JODOH#P(untuk pria) , REG JODOH#W(untuk wanita) kirim ke 9789(khusus pengguna telkomsel yach..) Mari.... Mari.. Mari gabung!, Sapa tau dia JODOH, kamu!