The countdowns

    Daisypath Anniversary tickers
    Lilypie Fourth Birthday tickers
    Lilypie Second Birthday tickers

    Thursday, June 11, 2009

    mimpi oh mimpi

    Malam td..aku termimpi kene kejar ngan ular...baaaannyyyaaakkk sgt2 ular kejar...smua ular tu panjang2 wane itam kuning..lebih kurang mcm gmbr2 kt bwh tu.ha..itam kuning cam tu la..aku lari2 sekuat yg mungkin sbb tkot ular tu patuk..sgtla tkot..


    Mulanya aku jalan2 kt satu kwsan yg mmg xdapat dikesan ktne area tu. Tetiba byk giler ular dtg kejar.Then, aku lari la...last2 masuk satu cabang kecik (cabang tu looks a bit similar ngan cabar kecik yg ade kt depan umah aku).
    Aku masuk lorong kecik tu, nk ckp ngeri tu xde la plak sbb waktu tu tghri so cerah je suasananya..tiba2 sbb dh xlarat sgt dh nk lari, aku brenti je n redha je la kalo ular tu nk patuk. Ular tu sgt la panjang dr ular biasa..tp bkn ular besar2 cam ular sawa tu tau...mmm...lbih kurang siza cam ni la...kalo aku berdiri, ular tu tinggi camni la..panjg kan?



    Sekali kan, 2 ekor ular yg panjg duduk je depan aku sambil angkt muka dia n tgk je aku mcm ni..Ha...lbih kurang mcm ni la gaya ular tu. Takot giler..
    Pastu kan...ms ular tu dok cmni la...aku terbagun...tp agak terkjut dan tkot jugak la...ntah ape la maksudnya..B4 ni xpernah lak aku mimpi ular2 nih..ngeri jer..

    Hari ni, mmbuang masa giler ngan mencari maksug kt tenet psl mimpu ular. Output/resultnyer agak la mengejutkan jugak sbbnya smua ckp kalo mimpi kene kejar ular ke or kene patuk ular ni mksdnya ade org masuk minang...adeihh...btol ke???hahaha..mcm kelakar je..tp org ckp jgk mimpi ni just mainan tido..jgn caye sgt..kan..hehe
    Ade jugak org ckp, klo mimpi ular ni nnti dpt kemewahan..ataupun kekayaan..xbaik caye kan.syirik lak..wallahuallam..tp kalo dpt pon..best jgk..muahaha!
    Ade satu source ni ckp..

    "Ular: Jika anda seorang jejakan atau seorang gadis bermimpi melihat atau dipagut (digigit) ular, bermakna akan segera mendapatkan pasangan atau jodoh. Dan bila anda telah menikah bermimpi demikian, bermakna akan memperoleh kemakmuran hidup. Mimpi melihat ular kecil dengan tiba-tiba berubah menjadi naga, bermakna akan ada orang besar yang menolong anda. Melihat ular berwarna-warni, bersirat kebahagiaan segera terbayang pada anda. Mimpi melihat ular yang banyak sekali, bermakna akan panjang umur. Mimpi dikelilingi banyak ular, bermakna firasat akan banyak orang yang memusuhi anda (mcm mimpi aku je).
    Siapa ya nk memusuhi aku?? aku ada buat salah ke kt sape2 sampai nk bermusuh dgn aku?? huhuuu…mgkn ade tp aku je xtahu n xsedar..hurm..tp susah jugak nk percaya ini semua..hanya Allah saja yg tahu ape yg berlaku n ape maksud sebenar mimpi2 kita nie…"

    1 comment:

    Afham Rusli said...

    tp mcm len jek...
    klu yg panjang umur tu rs mcm lbeh berketepatan dgn mmpi yg diceritakan...