The countdowns

    Daisypath Anniversary tickers
    Lilypie Fourth Birthday tickers
    Lilypie Second Birthday tickers

    Tuesday, March 23, 2010

    Miss u'olls bebeh!

    Today, my youngest sister (Adik) is turned 20th or in other word, today is her birthday. I wish i can celebrate for her since i really miss her. 

    Dalam kepala saya sekarang ni, rindu adik...rindu angah...rindu adik...rindu angah...tu je! Adoila..xtau dah nak handle macam mane. Angah dah jadi isteri orang dah sekarang. Adik pulak nun jah di sana. Saya pulak??? macam mane tu, sape nak jawab.

    Meng-edit gambar di kala kesunyian n kerinduan. hehehe

    Last 4th March was my birhtday, hari ni birthday adik, dan 27th March ni pulak birthday my mom. Semua nak bulan March kan.

    Hmmm...terfikir jugak, mungkin ni merupakan homesick? Owhhh...tidak sama sekali...tidaaaaakkkk...Saya bukan seorang yg homesick! Ya.....saya BUKAN HOMESICK OK!! 

    Hari dah masuk minggu ke 3 saya kt utp. Patotkah or perlukah saya pulang?? owh....juga tidak...Keje bertimbun2, Supervisor pon xjumpa2 lg..camne nak balik? Tp....kalo balik pon nak jumpa sape? sape ade kt rumah? Parents? derang busy ngan keje masing2...so...apekah yg perlu ku buat...adoi~

    "Kemelut di muara kasih" hahahha...

    No comments: